dinsdag 15 juli 2014

Challenge

Vanmorgen hebben we de nieuwe uitdaging geplaatst op ons BLOG Het thema is ZOMER en daar kan je natuurlijk alle kanten mee op. Ik heb me laten inspireren door de kleur geel. Op het Scrappen Noord Nederland forum plaats ik elke keer een secret card opdracht en daar had ik deze keer een kaartje geplaatst die ik voor mijn onderstaande kaartje heb laten inspireren. Doen jullie weer gezellig mee? Tot en met 31 juli kunnen jullie weer mee doen en een leuk prijsje winnen.

 Ik vond het zo mooi met deze kleuren dat ik de volgende 2 kaartjes ook nog heb gemaakt. De 1e was heel leuk om te maken. Heb een embossing folder met inkt ingesmeerd en toen door de bigshot heen gehaald en kijk eens wat een leuk resultaat. Met de Scalloped Tag Topper aan 2 kanten van het strookje Crushed Curry cardstock geponst en met een touwtje aan elkaar vast geknoopt.


Ondestaande kaartje heb ik met 3 kleuren geel een streepje getrokken met een kwast. de kleuren Daffodil Delight, Hello Honey en Crushed Curry. Met dezelfde kwast heb ik de spettertjes gemaakt en de stempels komen uit de SAB folder set  Petal Parade.



Groetjes Jane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten