woensdag 26 maart 2014

Workshop

Vandaag stond me een leuke dag te wachten. Mijn eerste workshop met de Stampin Up! spulletjes.
Ik ben bij Boukje geweest en totaal waren we met z'n vijven.
Het was een erg geslaagde dag en de dames hebben weer leuke dingen gemaakt. Deze kritische dames zijn wel wat eigenwijs en willen nooit gewoon wat namaken dus alle kaarten zijn anders en verschillend van elkaar en zo kun je maar zien hoe veelzijdig de spullen zijn.

We begonnen met dit kaartje. De bovenste is het voorbeeld wat ik gemaakt heb en de andere 4 zijn door de dames gemaakt.






Toen we dit klaar hadden zijn we nog even verder gegaan met deze leuke stempel set Zoo Babies En ook hier wilde de dames weer een geheel eigen invulling aan geven wat ik zelf alleen maar geweldig vind om te zien wat ze er allemaal mee kunnen maken.
Op de 1e foto is het bovenste kaartje weer het voorbeeld. En de kaartjes daaronder ieders creatie.






Toen had Boukje een heerlijke lunch voor ons klaar gemaakt en s' middags hebben we nog een leuk cadeauzakje gemaakt. Sluit met een stukje klittenband wat ik bij de Action had gekocht. Het mooie papier gebruikt van de Sweet Sorbet die je gratis kan verdienen uit de Sale-A-Bration folder.
Ook hier weer prachtige eigen invullingen gemaakt en kijk eens wat mooi ze zijn geworden. Ik vond het een hele leuke dag en ben blij dat ik mijn vuurdoop heb gehad. Dames ook heel erg bedankt voor de feedback.






Groetjes Jane

4 opmerkingen:

  1. Ik vond het heel erg gezellig Jane en goed gedaan hoor, je eerste echte workshop, het ging hartstikke goed ! goed georganiseerd allemaal. Die stempelset met de dieren vind ik zo leuk !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Complimentje hoor, je had het prima klaar, het is duidelijk wat je moet doen, maar ook leuk dat je er je eigen draai aan mag geven! Het was een gezellige dag!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben een leuke dag gehad. Je had het goed voor elkaar.
    Succec op je volgende party.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen